قشنگه
World Of ℒ❤√ℯ
درباره وبلاگ


هــــــــــــــــــــے یــــارو... فـــــــقط خـــــــــدا ﻣﯿﺘﻮنه ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﻣن ﻗضــــــــاوﺕ ﮐﻨﻪ.. پــــــــﺲ ﺧﻮﺍﻫﺸﺎ شما ☜خفــــــــــه...!!!☞

پيوندها
روزگار عجیبیست!!!
شـــــــــــب های بــــــــــــی تـــــو
پــــــــــادشاه تنهایـــــــــــے
هـآلیوود
유حرفهایی از جنس دلـــــــ❤ــــــ유
دنیای امروز به شرح من
زیست نماد هستی
****عشقولانه****
▲ همه ي پسرا بايد نابود بشن ▲
•●♥פُخـ°مَلـ ِ أخـ°مَـ°وْ♥●
♥♥♥سکوت سرد فاصله ها...♥♥♥
زندگی بی غم نمیشه
★دنیای من★
Blog+Alone=Blone
عاشقان تنها
عشق پنهان
ღ♥عشق خدایی♥ღ
ღ♥ارام♥ღ
♥دختری از جنس باران
باحال ترین وب دخمـــــــ♥ــــــلونه
mamad0017
میکده احساس ساساه
♥World of Girls♥
LOVE
همه ی عالم وادم
دلم برات تنگ شده عشق من ♥ しѺ√乇(◡‿◡✿)(◕‿◕) しѺ√乇
*•.¸★★من هنوز نمردم*•.¸★★¸.
ღ♥ کپی پیست کن بچسبون♥ღ
✯ ✮ ✔End world✔ ✮ ✯
ღ♥ کلبه منو تنهایی♥ღ
ღ♥ فقط چند لحظه به من فکر کن♥ღ
ღ♥ لـیـلـے بـے مـجـنـون♥ღ
ღ♥ شکلک های بهاره♥ღ
ღ♥ شهرام عشقی♥ღ
ღ♥شمیم عشق♥ღ
♥ღمَنــو اَمیـטּ عشقــَمــ ღ♥
حرفای زیبا و احساسی
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 971
بازدید کل : 217819
تعداد مطالب : 198
تعداد نظرات : 240
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
AMY
sweet L❤ve
MHD

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
برچسب:, :: :: نويسنده : AMY
 
 
 
در زمانی که انسان بر روی زمین نبود، فقط احساس ها باهم زندگی میکردن
روزی احساس ها تصمیم گرفتن باهم بازی کنند. بازی انتخاب شد( قایم موشک)
دبی سی چل شد دیوانه انتخاب شد دیوانه چشم گذاشت وبقیه قایم شدند، گرسنگی رفت زیر درخت خرما، خوشحالی و شادی خواهران دوقلو رفتند پشت ابرا، غرور رفت پشت ماه، تنهایی رفت پشت ستاره ها، مهربونی رفت زیر خاک، تنبلی جایی نرفت چون تنبلیش می شود همه رفتند یه جایی قایم شدند.
اما عشق هاج و واج مونده بود که کجا برود بلاخره رفت پشت بوته های قرمز.
خوب شمارش دیوانه تموم شد و یکی یکی احساس ها را پیدا کرد جز عشق انگار یه چیزی درون دیوانه ندا میداد تو فقط باید عشق رو پیدا کنی تو فقط بايد اون رو پیدا کنی دیوانه اورا پشت بوته ی گل سرخ دید رفت یه چوبی از درخت کند و در بوته های گل سرخ فرو کرد عشق با صورت خونین بیرون آمد دیوانه که ناراحت شده بود به عشق گفت حالا من چگونه جبران کنم عشق گفت تو فقط همیشه با من باش
از اون موقع به بعد عشق و دیوانگی همیشه باهم بر انسان ها غلبه می کنند
واسه ی همین کسی که عاشق هست هم کوره هم دیوانه

♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡


نظرات شما عزیزان:

سمر
ساعت17:01---2 آبان 1392
چــرا آدمـــا نمیـــدونن بعضــــــــی وقتهــــا خـــــداحافـــــظ یعنـــــــی :
" نــــذار برم "
یعنـــــــی بــرم گــــردون
سفــــت بغلـــــم کـــن
ســـــرمو بچـــــسبـــون به سینــــه ت و
... بگــــــو :
"خدافــــظ و زهــــر مـــار!!!!!!!
بیخــــــود کــــردی میگی خدافـــــظ
مگـــــه میـــذارم بــــری؟!!
مــــــگه الکیــــــــه!!!!"

چــــــــرا نمیـــــفهمـــــن نمیخــــــــوای بری؟!!!
چـــــــــرا میـــــــذارن بــــری.........
اپمممم حتمابیایییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: