BahAlE
World Of ℒ❤√ℯ
درباره وبلاگ


هــــــــــــــــــــے یــــارو... فـــــــقط خـــــــــدا ﻣﯿﺘﻮنه ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﻣن ﻗضــــــــاوﺕ ﮐﻨﻪ.. پــــــــﺲ ﺧﻮﺍﻫﺸﺎ شما ☜خفــــــــــه...!!!☞

پيوندها
روزگار عجیبیست!!!
شـــــــــــب های بــــــــــــی تـــــو
پــــــــــادشاه تنهایـــــــــــے
هـآلیوود
유حرفهایی از جنس دلـــــــ❤ــــــ유
دنیای امروز به شرح من
زیست نماد هستی
****عشقولانه****
▲ همه ي پسرا بايد نابود بشن ▲
•●♥פُخـ°مَلـ ِ أخـ°مَـ°وْ♥●
♥♥♥سکوت سرد فاصله ها...♥♥♥
زندگی بی غم نمیشه
★دنیای من★
Blog+Alone=Blone
عاشقان تنها
عشق پنهان
ღ♥عشق خدایی♥ღ
ღ♥ارام♥ღ
♥دختری از جنس باران
باحال ترین وب دخمـــــــ♥ــــــلونه
mamad0017
میکده احساس ساساه
♥World of Girls♥
LOVE
همه ی عالم وادم
دلم برات تنگ شده عشق من ♥ しѺ√乇(◡‿◡✿)(◕‿◕) しѺ√乇
*•.¸★★من هنوز نمردم*•.¸★★¸.
ღ♥ کپی پیست کن بچسبون♥ღ
✯ ✮ ✔End world✔ ✮ ✯
ღ♥ کلبه منو تنهایی♥ღ
ღ♥ فقط چند لحظه به من فکر کن♥ღ
ღ♥ لـیـلـے بـے مـجـنـون♥ღ
ღ♥ شکلک های بهاره♥ღ
ღ♥ شهرام عشقی♥ღ
ღ♥شمیم عشق♥ღ
♥ღمَنــو اَمیـטּ عشقــَمــ ღ♥
حرفای زیبا و احساسی
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 746
بازدید ماه : 935
بازدید کل : 217783
تعداد مطالب : 198
تعداد نظرات : 240
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
AMY
sweet L❤ve
MHD

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
برچسب:, :: :: نويسنده : AMY


مسافر تاکسی آهسته روی شونه‌ی راننده زد، چون می‌خواست ازش یه سوال بپرسه… راننده جیغ زد، کنترل ماشین رو از دست داد… نزدیک بود که بزنه به یه اتوبوس… از جدول کنار خیابون رفت بالا… نزدیک بود که چپ کنه… اما کنار یه مغازه توی پیاده رو متوقف شد… برای چند ثانیه هیچ حرفی بین راننده و مسافر رد و بدل نشد… سکوت سنگینی حکم فرما بود، تا این که راننده رو به مسافر کرد و گفت: هی مرد! دیگه هیچ وقت این کار رو تکرار نکن… من رو تا سر حد مرگ ترسوندی! مسافر عذرخواهی کرد و گفت: من نمی‌دونستم که یه ضربه‌ی کوچولو آنقدر تو رو می‌ترسونه راننده جواب داد: واقعا تقصیر تو نیست… امروز اولین روزیه که به عنوان یه راننده‌ی تاکسی دارم کار می‌کنم… آخه من 25 سال راننده‌ی ماشین جنازه کش بودم…!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: